Czym jest doradztwo w pozyskiwaniu klientów?
Doradztwo w pozyskiwaniu klientów B2B to usługa, która pomaga w poprawie sprzedaży w Twojej firmie. Konsultant wesprze Was w projektowaniu, wdrażaniu i optymalizacji strategii sprzedażowej. Skupimy się przede wszystkim na tym, aby dobrać odpowiednie metody techniki i kompetencje, które przeniosą Waszą sprzedaż na kolejny poziom. Taka forma zewnętrznych konsultacji zapewnia obiektywne i, co najważniejsze, inne spojrzenie na dotychczasowe procesy.
Jak Doradztwo w pozyskiwaniu klientów pomoże Twojej firmy?
Pierwszym i najszybciej widocznym efektem wdrożenia nowej strategii sprzedaży jest wzrost skuteczności działań nawet na wczesnym etapie. Będzie to wynikiem tego, że Twoja firma zrozumie produkt lub usługę na nowo, w taki sposób, w jaki widzi ją klient, i jakie wartości dostarcza. Nagle okaże się, że na wczesnym etapie sprzedaży pojawi się znacznie więcej tematów wspólnych, które spowodują, że przechodzenie klienta przez kolejne etapy lejka sprzedażowego będzie łatwiejsze.
Zredagujemy wartości, które dostarcza Twoja firma, tak aby były w pełni zrozumiałe dla Twoich klientów. Dzięki temu znajdziecie wspólny język, a rozmowy z klientami, nawet na wczesnym etapie, staną się nie tylko prostsze, ale też znacznie skuteczniejsze, co bezpośrednio przełoży się na wyższą konwersję działań sprzedażowych.
Customer Journey - podróż klienta przez proces zakupu w Twojej firmie B2B.
Kiedy poznacie wartości, jakie dostarcza Wasza firma, zbadamy, jakie problemy jesteście w stanie z ich wykorzystaniem rozwiązać. Poszukamy też klientów, którzy dzięki Waszym usługom i produktom mogą osiągnąć swoje cele zawodowe i zaspokoić osobiste ambicje. Dzięki temu odpowiemy na najważniejsze pytanie w biznesie: „Po co?”. Po co jest im potrzebny Wasz produkt i usługa.
Kiedy już wiemy, jak możemy pomóc, łatwiej jest nam odpowiedzieć na pytanie „Komu?”. W ten sposób zdefiniujemy buyer personę, a następnie sprawdzimy, w jakich firmach te osoby pracują, co pozwoli nam wyłonić Waszych potencjalnych klientów (segmenty). Z takimi fundamentami zaczniecie prowadzić sprzedaż na zupełnie nowym poziomie. Dobierzemy metody dotarcia do tych osób oraz przeanalizujemy, w jaki sposób kupują. W rezultacie zobaczycie, że tak zbudowana strategia naprawdę działa, a nie jest tylko ozdobą w szufladzie szefa sprzedaży.
Skuteczna strategia sprzedaży w Twojej firmie B2B.
To podsumowanie kluczowych informacji, które stanowią fundament długofalowej strategii sprzedaży i marketingu w Twojej firmie B2B. Znamy już stan faktyczny i cele, do których dążymy. W kolejnym kroku nasz zespół zaprojektuje sposoby realizacji tych celów, uwzględniając określony przez Twoją firmę czas i budżet.