Polska Press - wdrożenie narzędzia marketing automation

Thumb alt

Polska Press

Polska Press to jedna z wiodących spółek medialno-technologicznych w Polsce, specjalizująca się w branży medialnej i wydawniczej. Firma stanowi kompleksowy ecosystem medialny, łączący tradycyjne media drukowane z nowoczesnymi rozwiązaniami cyfrowymi.

Pozycja rynkowa

Polska Press zajmuje strategiczną pozycję na rynku medialnym jako dostawca informacji lokalnych i regionalnych o zasięgu ogólnopolskim. Firma pełni rolę "mediów pierwszego wyboru" dla mieszkańców różnych regionów Polski, dostarczając najnowsze informacje krajowe i zagraniczne dostosowane do lokalnych potrzeb informacyjnych.

Dzięki połączeniu tradycyjnych metod komunikacji z nowoczesnymi technologiami, Polska Press reprezentuje model hybrydowy w polskim krajobrazie medialnym, łącząc lokalną wiarygodność z ogólnopolskim zasięgiem i technologiczną innowacyjnością.

Stan początkowy

Media drukowane - wydawnictwo 20 dzienników regionalnych i około 100 tygodników lokalnych, obsługiwanych przez cztery nowoczesne drukarnie oferujące druk coldsetowy i heatsetowy.

Media cyfrowe - zarządzanie portfolio ponad 600 serwisów internetowych, w tym popularnymi portalami tematycznymi i lokalnymi (naszemiasto.pl, strefabiznesu.pl, telemagazyn.pl).

Kilkuset redaktorów, którzy tworzą wysokiej jakości treści, od zasięgu których zależy revenue firmy. 

Ręcznie tworzone powiadomienia push, które były tworzone nieregularnie z różną strategią oraz różnym planem contentowym.

Wnioski z analizy sytuacji

– _W obecnych czasach wykorzystanie sztucznej inteligencji staje się kluczowym elementem usprawniania procesów w dużych grupach medialnych, takich jak Polska Press Grupa. To nie tylko sposób na zwiększenie efektywności operacyjnej, ale przede wszystkim realna szansa na lepsze dopasowanie treści do potrzeb odbiorców i szybsze reagowanie na dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość informacyjną _– podkreśla Zenon Nowak, prezes zarządu Polska Press Grupy.

– Dzięki temu rozwiązaniu redakcje Polska Press Grupy zyskują narzędzie, które odciąża je z rutynowych zadań związanych z dystrybucją treści, a tym samym daje więcej przestrzeni na tworzenie wartościowych i merytorycznych materiałów. Jednocześnie skalowalna architektura rozwiązania pozwala nam łatwo rozszerzać wdrożenie na kolejne serwisy. W tej chwili „Magnuso Push Plaanner” wdrożliśmy w serwisch regionalnych oraz portalu i.pl – mówi Marek Twaróg, redaktor naczelny Polska Press Grupy. 

Projekt wdrożeniowy po stronie Polska Press Grupy prowadziła Dorota Mroczkowska, managerka strategii data-driven.

– Pracujemy w duchu podejścia data-driven. To znaczy, że projektujemy szybkie, niewielkie eksperymenty oraz błyskawicznie weryfikujemy hipotezy produktowe na podstawie twardych danych. Kolejnym ważnym aspektem było
powiązanie potrzeb dziennikarzy z możliwościami AI: doświadczenie newsroomu włączyliśmy bezpośrednio w proces doskonalenia modelu, dzięki czemu redaktorzy mogą aktywnie korygować i rozwijać generowane treści, zamiast pozostawać biernymi odbiorcami technologii
 – mówi Dorota Mroczkowska.

– Wdrożenie „Magnuso Push Planner” to strategiczny krok w automatyzacji komunikacji. Współpraca z Polska Press Grupą pokazuje branży, jak skutecznie łączyć technologię z wizją redakcyjną. Dzięki partnerskiemu podejściu udało się uruchomić rozwiązanie, które od pierwszego dnia ułatwia precyzyjne dotarcie do Internautów i pozwala zaoszczędzić czas – podsumowuje Mikołaj Maciejewski, prezes firmy Magnuso SA.

Thumb alt

Polska Press - wdrożenie narzędzia marketing automation

Poznaj historię transformacji cyfrowej jednej z największych grup medialnych w Polsce. Dowiedz się, jak strategiczne wdrożenie rozwiązań AI i marketing automation pozwoliło zautomatyzować proces tworzenia powiadomień push dla serwisów internetowych, odciążając zespół kilkuset redaktorów z rutynowych zadań i zwiększając precyzję dotarcia do odbiorców.

Więcej >
Prezentacja sprzedażowa B2B w nowoczesnej sali konferencyjnej, z europejskimi specjalistami o naturalnym wyglądzie, dyskutującymi nad wzrostem sprzedaży. Idealne dla firm z branży wydawniczej.

Budowanie sprzedaży od zera dla firmy w branży publish

Firma to wydawca online zarządzający portfolio 21 serwisów internetowych z bazą 30 milionów użytkowników miesięcznie. Specjalizowała się w generowaniu ruchu organicznego i monetyzacji poprzez reklamy display, głównie w partnerstwie z Google. Kluczowe wyzwanie: W 2023 roku zmiany w polityce reklamowej Google spowodowały drastyczny spadek przychodów, doprowadzając firmę do strat operacyjnych. Główne problemy to nadmierna zależność od jednego partnera, brak zespołu sprzedaży, ograniczone kompetencje marketingowe i brak dywersyfikacji źródeł przychodów. Sytuacja: Pomimo wartościowych aktywów (wysokiego ruchu i bazy użytkowników), firma rozważała zamknięcie działalności z powodu braku perspektyw na szybką poprawę sytuacji finansowej w dotychczasowym modelu biznesowym.

Więcej >
Wdrożenie PMaaS w marketplace aplikacji mobilnych. Lewa strona to chaos kodu i zepsutych ikon, prawa to uporządkowana platforma zadowolonego developera. Pomiędzy nimi klucz PMaaS.

93% kosztów zarządzania projektami mniej

Short

Więcej >
Case Study w branży FMCG. Lewa strona ukazuje chaos: wysokie koszty, błędy i małą liczbę użytkowników. Prawa strona prezentuje efekty: oszczędność 144K PLN, zero błędów i 20 mln użytkowników miesięcznie.

Od zera do 20 mln użytkowników rocznie dzięki automatyzacji SEM marketingu

Jak w 2.5 roku zwiększyć przychody firmy o 3,7 mln rocznie? Jak ograniczyć 100% błędów ludzkich przy prowadzeniu kampanii Google Ads? Jak Zwiększy w 4 lata liczbę użytkowników z 3000 do 20 milionów miesięcznie?

Więcej >