Od zera do 20 mln użytkowników rocznie dzięki automatyzacji SEM marketingu

Case Study w branży FMCG. Lewa strona ukazuje chaos: wysokie koszty, błędy i małą liczbę użytkowników. Prawa strona prezentuje efekty: oszczędność 144K PLN, zero błędów i 20 mln użytkowników miesięcznie.

Firma w branży FMCG

Konto Google Ads zostało utworzone w 2021 roku, od początku było obsługiwane przez zespół Magnuso. Stawialiśmy pierwsze kroki przy pozyskaniu każdego z 20 000 000 użytkowników, którzy obecnie mają dostęp do serwisu.

Obecny budżet na Google Ads, to 2 mln zł miesięcznie, liczba aktywnych nowych użytkowników to jak wspomniano wyżej około 20 mln miesięcznie.

Profil firmy

Klient specjalizował się w generowaniu ruchu internetowego i zarządzaniu portfelem serwisów online. Firma zbudowała dużą bazę użytkowników, którą monetyzuje poprzez sprzedaż powierzchni marketingowych.

Stan początkowy

Zasoby i osiągnięcia:

Cele:

Rozwiązanie wdrożone przez Magnuso

Kluczowe działania wdrożeniowe

1. Budowa strategii marketingu opartego o płatne źródłą pozyskania ruchu

  • Wdrożenie i prowadzenie konta Google Ads o budżecie 2 mln PLN miesięcznie,
  • Wdrożenie i prowadzenie konta Microsoft Ads o budżecie 500 000 PLN miesięcznie,
  • Projekt i wdrożenie automatyzacji, która zarządza 144 grupami reklam 14 400 grupami reklam oraz 1,4 mln reklamami

2. Automatyzacje

  • Aktualizacja każdej z reklam minimum 2x w tygodniu,
  • Raportowanie opłacalności działań w iteracjach co 15 mintu 24h/7,

3. Rozbudowa kont SEM

  • Ciągłe rozbudowaywanie linii biznesowej Google dla klienta,
  • Powiększanie budżeru i skalowanie liczby użytkowników serwisów,

Model współpracy

Magnuso zastosowało model outsourcingowy, łączący:

  • Zatrudnienie: dyrektor marketingu, Team Leader zespołu SEM, 

Rezultaty

Wzrost liczby użytkowników od 3000 do 20 mln miesięcznie

Budowa nowych źródeł zarobkowania: 3,7 mln nowego przychodu PLN w 2,5 roku

Kluczowe osiągnięcia

  • Ponad 6,5 tysiąca razy większa liczba użytkowników
  • ROI projektu 10 000%
  • Ograniczenie kosztów utrzymania i obsługi konta tańsze o 144 000 PLN rocznie,
  • Wyeliminowano 100% błędów ludzkich przy obsłudze konta.
Thumb alt

Polska Press - wdrożenie narzędzia marketing automation

Poznaj historię transformacji cyfrowej jednej z największych grup medialnych w Polsce. Dowiedz się, jak strategiczne wdrożenie rozwiązań AI i marketing automation pozwoliło zautomatyzować proces tworzenia powiadomień push dla serwisów internetowych, odciążając zespół kilkuset redaktorów z rutynowych zadań i zwiększając precyzję dotarcia do odbiorców.

Więcej >
Prezentacja sprzedażowa B2B w nowoczesnej sali konferencyjnej, z europejskimi specjalistami o naturalnym wyglądzie, dyskutującymi nad wzrostem sprzedaży. Idealne dla firm z branży wydawniczej.

Budowanie sprzedaży od zera dla firmy w branży publish

Firma to wydawca online zarządzający portfolio 21 serwisów internetowych z bazą 30 milionów użytkowników miesięcznie. Specjalizowała się w generowaniu ruchu organicznego i monetyzacji poprzez reklamy display, głównie w partnerstwie z Google. Kluczowe wyzwanie: W 2023 roku zmiany w polityce reklamowej Google spowodowały drastyczny spadek przychodów, doprowadzając firmę do strat operacyjnych. Główne problemy to nadmierna zależność od jednego partnera, brak zespołu sprzedaży, ograniczone kompetencje marketingowe i brak dywersyfikacji źródeł przychodów. Sytuacja: Pomimo wartościowych aktywów (wysokiego ruchu i bazy użytkowników), firma rozważała zamknięcie działalności z powodu braku perspektyw na szybką poprawę sytuacji finansowej w dotychczasowym modelu biznesowym.

Więcej >
Wdrożenie PMaaS w marketplace aplikacji mobilnych. Lewa strona to chaos kodu i zepsutych ikon, prawa to uporządkowana platforma zadowolonego developera. Pomiędzy nimi klucz PMaaS.

93% kosztów zarządzania projektami mniej

Short

Więcej >
Case Study w branży FMCG. Lewa strona ukazuje chaos: wysokie koszty, błędy i małą liczbę użytkowników. Prawa strona prezentuje efekty: oszczędność 144K PLN, zero błędów i 20 mln użytkowników miesięcznie.

Od zera do 20 mln użytkowników rocznie dzięki automatyzacji SEM marketingu

Jak w 2.5 roku zwiększyć przychody firmy o 3,7 mln rocznie? Jak ograniczyć 100% błędów ludzkich przy prowadzeniu kampanii Google Ads? Jak Zwiększy w 4 lata liczbę użytkowników z 3000 do 20 milionów miesięcznie?

Więcej >